my tortoise prince


hye,,,,,,lama nyerrr i x update blog ni
rndu lah pulak aser nak menaip kat sini 

hmm...korang nak thu x mcm2 jadi kat kiela spnjg i jadi WANITA yg berumur 19
SEMBILAN BELAS ok....

yg paling....palinggggg...dahsyat sekali...now..kiela and the mr.H now are divorce...
DIVORCE lah sgat kan..kan..

why????
parents are everything....

so what to say right now...sedih lah jugak n dalam masa yg sama....

terpikir jugak..maybe there is a big prizes or surprise waiting for me....yuhuuuu

bersabarlah duhai hati....
helo.....i kan kuat....

opps lupa plak..korang agak2 nper kla letak title my tortoise prince eh

hehhehe mty lah ada reason....

meh sini rapat2 skit ...

yesterday night,i was talking with my great and best frenz...

dia yg cadang this words to me...words ker???
no lah more to madah kata..ehehhe
so bila i think deeper and deeper to this words...i felt yeahhh...
this what happened to me...
maybe diri ini blum lagi dmliki oleh mana2 guys kat luar tu..
(erti kata lain...xda PAKWE@BOYFRIEND) so phm kan 

xp i know that outside there will be someone for me who will take care and love mu through his entire life...woahhhh....he my prince!!!! I will be waiting for you...

ok2 back to the topic
ayat yg dimaksudkan ialah

"Maybe my prince not like other prince who were riding a white horse

pick up their favourite girl,

but my prince although he is riding a tortoise...

a little bit late compared to the horse"s prince

but i will always waiting for him with a sincere smile...

even i dont know..what type of him and when the tyme will come....



hehhehe thats all...

thank you....
luv u all <3



No comments:

Post a Comment